Şikayet yönetimi sayfasına ulaşmak için tıklayınız. Bunun dışında Vodafone hattınızdan 542 'yi, diğer operatörlerden ve Sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı, yurt dışından 00 90 (542) 542 00 00'ı arayarak Vodafone Müşteri Hizmetlerine ulaşabilir ve şikayetinizi iletebilirsiniz.

Vodafone Net Hangi altyapıyı kullanıyor?

Vodafone Net (eski adıyla Koç Net), kendi kurduğu altyapı ve Turkcell Superonline altyapısı dâhil çeşitli farklı firmaların altyapıları üzerinden fiber optik internet başta olmak üzere çeşitli telekomünikasyon hizmetleri veren bir Vodafone Türkiye şirketidir.

Vodafone Net nasıl iptal edilir?

SüperNet internet ve/veya telefon hizmetinizi iptal etmek isterseniz detaylı bilgi için 0850 542 0 542 numaralı Müşteri Hizmetleri'mizi arayabilirsiniz. Ayrıca talebinizi belirten SüperNet İptal Talep Formu'nu 0216 5563173 ve 0216 5563177 numaralı faksa imzalı olarak göndererek iptal başvurusunda bulunabilirsiniz.

Vodafone Net musteri hizmetlerine nasil baglanir?

Eğer Vodafone Net müşterisi iseniz Vodafone Yanımda uygulamasından, 0 850 542 1 542 Sesli Yanıt Self Servis kanalından veya 0 850 542 0 542* Müşteri Hizmetlerinden mevcut hizmetiniz hakkında bilgi alabilir veya farklı işlem taleplerinde bulunabilirsiniz.

Vodafone evde internet için telefon hattı gerekli mi?

Ev interneti hizmetimizden yararlanmak isterseniz, ev telefonu bağlatma zorunluluğunuz bulunmamaktadır.

Vodafone şikayet takibi menüsü nerede?

Şikayetinizi Yanımda İnternet Şikayet Yönetimi sayfasından takip edebilirsiniz. Şikayet yönetimi sayfasına ulaşmak için tıklayınız.

Turk Net hangi alt yapıyı kullanıyor?

Turknet artık Türk Telekom altyapısını kullanarak Fiber internet hizmeti veriyor.

Vodafone interneti kimden alıyor?

Hortlatayım Vodafone Evde İnternet kullandığı altyapılar şudur.

  • Kendi has fiber altyapısı
  • Superonline fiber altyapısı
  • Türksat Kablo fiber altyapısı
  • Türk Telekom xDSL altyapısı
  • Türk Telekom fiber altyapısı

Feb 14, 2018