Mobil hattınız için 9333'ü; evde internet aboneliğiniz için 02127070375'i ; ev telefonu aboneliğiniz için 08002119333'ü ücretsiz arayarak sesli yanıt sistemlerimizden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Türk Telekom internet Arıza nasıl yapılır?
Ttnet telefon arıza bildirimi yaptırmak ve teknik destek almak için 444 1 444 ya da 444 5 444 numarasından müşteri hizmetlerine ulaşım sağlayarak arıza tamir talebinde bulunabilirsiniz.
Türk Telekom Arıza kaç?
444 1 444 numaralı Bireysel ve 444 4 564 numaralı Kurumsal Müşteri Hizmetleri'nden Türk Telekom ile ilgili her konuda bilgi alınabilir ve bazı hizmetler için ön başvuru gerçekleştirilebilir.
444 0 375 numara nedir?
444 0 375 Türk Telekom müşteri hizmetlerine ait olan bir numaradır.
4441444 den müşteri temsilcisine nasıl bağlanılır?
İlk olarak 444 1 444 müşteri temsilciliği numarası tuşlanır. Daha sonra robot sesi duyulur duyulmaz 1'e basılır. En son işlemde ise müşteri hizmetlerine direk bağlanmak için sırasıyla 1, 3, 1 ve 4'e basılır.
İnternet bağlantısı neden yok?
İnternet Kullanılamıyor İkazının Nedenleri; Telefonun ağ bağlantılarını otomatik anımsaması sağlayan önbelleğin temizlenmesi gerekli olabilir. Telefonun uyku veya güç tasarrufu modu kablosuz bağlantıyı engelliyor olabilir. … İnternet hizmet sağlayıcının otomatik DNS sunucuları kusursuz çalışmıyor olabilir.
Internetim arızalı ne yapmalıyım?
İnternetimde Arıza Var Ne Yapmam Gerekir?…
- Modeminizin açık olduğundan emin olun.
- Kablo bağlantıların kontrol edin.
- Modeminizi fişini çekin ve birkaç dakika bekleyip tekrar takın.
- İnternet hizmeti aldığınız firmanızla bağlantı kurun.
16-Oct-2019
Telefon arıza numarası kaç?
Sabit telefonlar için arıza numarası 121 ARIZA numarası 121 Arıza bildirimlerini 121 numarayı çevirerek bildirilebilirsiniz.