Mobil hattınız için 9333'ü; evde internet aboneliğiniz için 02127070375'i ; ev telefonu aboneliğiniz için 08002119333'ü ücretsiz arayarak sesli yanıt sistemlerimizden işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Türk Telekom internet Arıza nasıl yapılır?

Ttnet telefon arıza bildirimi yaptırmak ve teknik destek almak için 444 1 444 ya da 444 5 444 numarasından müşteri hizmetlerine ulaşım sağlayarak arıza tamir talebinde bulunabilirsiniz.

Türk Telekom Arıza kaç?

444 1 444 numaralı Bireysel ve 444 4 564 numaralı Kurumsal Müşteri Hizmetleri'nden Türk Telekom ile ilgili her konuda bilgi alınabilir ve bazı hizmetler için ön başvuru gerçekleştirilebilir.

444 0 375 numara nedir?

444 0 375 Türk Telekom müşteri hizmetlerine ait olan bir numaradır.

4441444 den müşteri temsilcisine nasıl bağlanılır?

İlk olarak 444 1 444 müşteri temsilciliği numarası tuşlanır. Daha sonra robot sesi duyulur duyulmaz 1'e basılır. En son işlemde ise müşteri hizmetlerine direk bağlanmak için sırasıyla 1, 3, 1 ve 4'e basılır.

İnternet bağlantısı neden yok?

İnternet Kullanılamıyor İkazının Nedenleri; Telefonun ağ bağlantılarını otomatik anımsaması sağlayan önbelleğin temizlenmesi gerekli olabilir. Telefonun uyku veya güç tasarrufu modu kablosuz bağlantıyı engelliyor olabilir. … İnternet hizmet sağlayıcının otomatik DNS sunucuları kusursuz çalışmıyor olabilir.

Internetim arızalı ne yapmalıyım?

İnternetimde Arıza Var Ne Yapmam Gerekir?…

  1. Modeminizin açık olduğundan emin olun.
  2. Kablo bağlantıların kontrol edin.
  3. Modeminizi fişini çekin ve birkaç dakika bekleyip tekrar takın.
  4. İnternet hizmeti aldığınız firmanızla bağlantı kurun.

16-Oct-2019

Telefon arıza numarası kaç?

Sabit telefonlar için arıza numarası 121 ARIZA numarası 121 Arıza bildirimlerini 121 numarayı çevirerek bildirilebilirsiniz.