Triger kayışı fiyatı ne kadar?

Az önce de bahsettiğimiz gibi, triger kayışları, araçların marka ve modeline göre değişen tipte üretiliyorlar. Doğal olarak da fiyatları değişken. 70 TL ile 400 TL arasında bir fiyat ortalamasına sahip olan triger kayışının değişimi için yetkili teknik servis ücreti de ödemeniz gerekeceğini unutmamanızı hatırlatırız.

Triger kayışı koparsa ne olur?

Bir zincirin halkası gibi bir arada çalışan krank mili, eksantrik mili ve supaplar, triger kayışı koparsa eş zamanlı olarak hasar görür ve motor iflas noktasına gelir. … Supap ve pistonların bağlantılı olduğu tüm parçalarda zorlanmalar meydana gelir, Büyük bir gürültünün ardından motor durur.

Triger kayışı kaç km de değişir?

Triger kayışının değişimi sadece ömrünü doldurduğu zaman gerçekleştirilmez. 3 yıldan kısa süre içerisinde 90 bin kilometre katedildiyse triger kayışı kontrol edilir ve çoğunlukla değiştirilir. Kısacası 90 bin kilometre ya da 3 yıl içerisinde kayış değiştirilmelidir.

Triger kayışı zamanında değişmezse ne olur?

Zarar gören tüm parçaların değişmesi veya işlem görmesi gerekir. Ve bu da dolayısıyla çok büyük bir maddi masraf anlamına gelir. Kısacası motorun rektefiye işlemi görmesi gerekir. Özetle triger kayışının kopması durumunda, otomobilin krank mili, supaplar, pistonlar ve diğer bunlara bağlı parçalar hasar görür.

Triger setinde V kayışı var mı?

Genellikle triger seti ile birlikte V kayışı da değiştirilir. Kontrolleri yapan ustanın sizi bu konuda uyarması gerekirdi. V kayışı koptuğu zaman motora büyük zararlar verebilir. Klima motoru, şarj dinamosu, direksiyon, devirdaim pompası ve birçok donanım bu kayışa bağlıdır.

Triger kayışı setinde neler var?

Konforlu sürüş deneyimi için motorun vazgeçilmez parçaları arasında yer alan triger setinde neler var sorusunun cevabı olarak, triger seti içeriği kayış, gergi bilyası ve devir daim pompasından oluşur denilebilir. Triger kayışı krank mili ve eksantrikleri aynı hizada tutmaya ve onların dönmesine yardımcı olur.

Triger kayışının koptuğu nasıl anlaşılır?

Triger kayışının koptuğunu anlamanın bir yolu daha var. Motor aniden stop etti ve Triger kayışının kopmasından şüpheleniyorsanız ve bunu doğrulamaya çalışıyorsanız, disrübütör kapağını çıkarın ve krankı elle döndürmeyi deneyin. dönerse ve distrübütör içindeki rotor çalışmıyorsa, kesinlikle kayış kopmuştur.