* Doküman oluşturma ve saklama maliyetleri azalır. * Kırtasiye giderlerinden, zamandan ve iş gücünden tasarruf sağlar. * Güvenli ve mekandan bağımsız erişim imkanı sağlar. * Evrak akışını hızlı ve doğru sonuçlandırır.

EBYS nin en önemli faydası nedir?

EBYS kurumların her türlü dokümantasyonunu kontrol etme, işleme, yönlendirme, onaylama ve arşivleme için kullandıkları elektronik ve son derece hızlı bir sistemdir. İnsan eliyle yapılan eski iş yükünde hafiflemeye ve zamanda ciddi kazanca yol açan bu sistemle belge takibi ve işleyişi kolaylıkla takip edilebilir.

EBYS nin önemi nedir?

Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) yazılımları, içeriği e-posta yoluyla dağıtma zorunluluğunu ortadan kaldırır, belge güvenliğini sağlama ve depolama yükümlülüklerini hafifletir ve düzenlenmiş, etkin doküman iş akışı kontrolünü mümkün kılar.

EBYS nin özellikleri nelerdir?

EBYS Özellikleri

  • TS13298:2015standardına sahip.
  • Resmî yazışmalarda uygulanacak usul ve esaslar hakkındaki yönetmeliğe uyumlu.
  • Standart dosya planı uyumlu.
  • Nitelikli elektronik imza.
  • Evrak yönetimi.
  • Devlet teşkilatı veritabanı (DETSİS) uyumlu.
  • Kurumlar arası yazışma (e-Yazışma paketi ile)

EBYS kimlere verilir?

E-İmza Çubuğunu Kimler Kullanabilir? EBYS Yazılımında, e-imza çubuğunu T.C. Devlet Teşkilatı Merkezi Kayıt Sistemi'ne kayıtlı Cumhuriyet Üniversitesi Akademik/İdari birimlerinde üretilen resmi belgelere son imzayı atan en üst birim yöneticileri ve vekalet bırakabileceği yardımcıları kullanabilir.

EBYS ile ilk hedeflenen nedir?

* Yazışmaların standartlaşması, * Yazışmaların sevk, paraf ve onay sürelerinin kısaltılması, * Harcanan emek, zaman ve kırtasiye maliyetlerinden tasarruf edilmesi, * Yazışmaların sağlıklı bir şekilde arşivlenmesi, hedeflenmektedir.

EBYS fonksiyonları nelerdir?

EBYS TEMEL FONKSİYONLAR

  • Web tabanlı ara yüz ile mobil cihazlardan ve her mekândan sisteme erişebilme.
  • HTML 5, Ajax ara yüzler, Dotnet 4.0, WCF yazılım alt yapısıyla esnek çalışma.
  • İş süreç otomasyonu ile tam entegrasyon.
  • İhtiyaca göre geliştirilebilecek profil form oluşturma alt yapısı

E yönetimin yararları nelerdir?

  • Yasal destek ve yasal belge sağlama.
  • Kırtasiyeciliği önleme ve maliyet azaltma.
  • Yeni belgeler için referans olma.
  • Belgelerin kontrolü için sistematik yaklaşım sağlama.
  • Kurumsal verimliliği artırma.
  • Değerli dosyaları koruma.
  • Gereksiz belgelerin üretimini önleme Kurumun bilgi gereksinimlerini karşılama.
  • Kurumun tarihini koruma.